Zpět na hlavní stránku twinapp.cz
Vaše firemní aplikace TwinApp
Vaše firemní aplikace TwinApp

Komunikační aplikace

Komunikujte mezi sebou nebo důležité události

Komunikace je zároveň předpokladem soužití a prostředkem utváření společnosti. Neexistuje tedy žádná její celistvá a všeobjímající definice. V užším slova smyslu lze komunikaci chápat jako výměnu informací mezi dvěma a více lidmi, případně dvěma a více psychickými instancemi. Pomocí aplikace můžete provádět komunikaci s okolím hned několika způsoby. Upozorněním na mobil, chatem, videokonferencí nebo třeba zásahem Geofences, což jsou virtuální geografické hranice, které rozpoznávají smartphone v dosahu až 300 metrů a odesílají na něj oznámení. Firmy tak mohou využívat geofencing k přilákání zákazníků v blízkosti jejich obchodních míst nebo míst konkurence.

Upozornění přímo na mobil

Základním komunikačním atributem mobilní aplikace je bezesporu notifikace – tedy oznámení přímo na mobil. Své uživatele můžete v administraci oznámení segmentovat dle Vaší libosti. Oznámení můžete poslat jedinému uživateli, skupině uživatelů, více skupinám nebo všem. Je to pouze na Vás. Od vytvoření zprávy notifikace a nastavení interakce na zprávu (například otevření stránky produktu na e-shopu) do poslání notifikace není třeba více než 1 minuta. Vše je jednoduché, intuitivní a v češtině.

Okruh oznámení a segmentaci uživatelů si stanovujete sami a lze ho průběžně upravovat. Na druhou stranu i každý uživatel si může ve svém nastavení profilu určit, jaký druh oznámení lze dostávat a toto nastavení průběžně měnit. Lze z toho například i zjistit, o jaké okruhy má zájem a o které zájem nejeví. Navíc je důležité dát uživatelům prostor oznámení vypnout nejen v nastavení mobilního zařízení, ale také v aplikaci, což je pořád lepší varianta, než aby aplikaci smazal. Vaše mobilní aplikace se tak pro něj stává důvěryhodnějším nástrojem.

Propojení online kalendářů v mobilní aplikaci TwinApp

Kalendáře akcí

Zvěte včas a efektivně své zákazníky na firemní akce, výstavy, videokonference, webináře nebo třeba jednom na oběd. Sofistikovaný systém propojení mobilní aplikace s kalendářovými službami ve spojitosti se zasíláním oznámení umožňuje efektivní předávání informací a eliminování situací, kdy zkrátka uživatel dané pozvání přehlídne nebo ho v nesprávný čas nezaujme.

Videohovory v mobilní aplikaci TwinApp

Videohovory

Lidé se zapojují déle, když se navzájem vidí a slyší a komunikují. Provozujte end-to-end šifrované videohovory s nízkou latencí s až 17 účastníky v rámci aplikace a zvyšte tak zapojení uživatelů aplikace. Samozřejmostí je také záznam audio nebo video hovorů. Obsluha aplikace zpráv, audio nebo videohovorů probíhá jednoduše přes administraci účtu v systému správy komunikace.

Chatování v rámci mobilní aplikace TwinApp

Chat

Získejte skvělou podporu živého chatu přímo v prostředí pro zasílání zpráv vaší aplikace. Nabízená oznámení informují a angažují zákazníky, poskytují podporu chatu na vyžádání v aplikaci a v kontextu jejich problému pro snazší a rychlejší řešení. Systém obsahuje mimo jiné intuitivní rozhraní správce chatu, směrování tiketů na různé oblasti zákaznické podpory, zobrazení kontextu a monitorování odpovědí.

Geofences v mobilní aplikaci TwinApp

Geofences

Součástí aplikace může být autonomní chatovací systém SendBird. Získáte tak podporu živého chatu přímo v prostředí pro zasílání zpráv vaší aplikace. Nabízená oznámení informují a angažují zákazníky, poskytují podporu chatu na vyžádání v aplikaci a v kontextu jejich problému pro snazší a rychlejší řešení. Systém obsahuje mimo jiné intuitivní rozhraní správce chatu, směrování tiketů na různé oblasti zákaznické podpory, zobrazení kontextu a monitorování odpovědí.

Otázky a odpovědi v mobilní aplikaci TwinApp

FaQ

Říká se, kdo se nezeptá, nic neví. Každý hledáme odpovědi na naše otázky. Svým uživatelům i svým telefonním nebo online operátorům však můžete ulehčit život, máte-li správně a zajímavě sestavený systém FAQ, což je zkratka z anglického spojení Frequently Asked Questions, v českém překladu znamenající Často kladené otázky. Jedná se tedy o seznam frekventovaných otázek a jejich odpovědí na určitou problematiku týkající se vašich služeb nebo produktů.

Propojení online kalendářů v mobilní aplikaci TwinApp

Kalendáře akcí

Zvěte včas a efektivně své zákazníky na firemní akce, výstavy, videokonference, webináře nebo třeba jednom na oběd. Sofistikovaný systém propojení mobilní aplikace s kalendářovými službami ve spojitosti se zasíláním oznámení umožňuje efektivní předávání informací a eliminování situací, kdy zkrátka uživatel dané pozvání přehlídne nebo ho v nesprávný čas nezaujme.

Videohovory v mobilní aplikaci TwinApp

Videohovory

Lidé se zapojují déle, když se navzájem vidí a slyší a komunikují. Provozujte end-to-end šifrované videohovory s nízkou latencí s až 17 účastníky v rámci aplikace a zvyšte tak zapojení uživatelů aplikace. Samozřejmostí je také záznam audio nebo video hovorů. Obsluha aplikace zpráv, audio nebo videohovorů probíhá jednoduše přes administraci účtu v systému správy komunikace.

Chatování v rámci mobilní aplikace TwinApp

Chat

Získejte skvělou podporu živého chatu přímo v prostředí pro zasílání zpráv vaší aplikace. Nabízená oznámení informují a angažují zákazníky, poskytují podporu chatu na vyžádání v aplikaci a v kontextu jejich problému pro snazší a rychlejší řešení. Systém obsahuje mimo jiné intuitivní rozhraní správce chatu, směrování tiketů na různé oblasti zákaznické podpory, zobrazení kontextu a monitorování odpovědí.

Geofences v mobilní aplikaci TwinApp

Geofences

Součástí aplikace může být autonomní chatovací systém SendBird. Získáte tak podporu živého chatu přímo v prostředí pro zasílání zpráv vaší aplikace. Nabízená oznámení informují a angažují zákazníky, poskytují podporu chatu na vyžádání v aplikaci a v kontextu jejich problému pro snazší a rychlejší řešení. Systém obsahuje mimo jiné intuitivní rozhraní správce chatu, směrování tiketů na různé oblasti zákaznické podpory, zobrazení kontextu a monitorování odpovědí.

Otázky a odpovědi v mobilní aplikaci TwinApp

FaQ

Říká se, kdo se nezeptá, nic neví. Každý hledáme odpovědi na naše otázky. Svým uživatelům i svým telefonním nebo online operátorům však můžete ulehčit život, máte-li správně a zajímavě sestavený systém FAQ, což je zkratka z anglického spojení Frequently Asked Questions, v českém překladu znamenající Často kladené otázky. Jedná se tedy o seznam frekventovaných otázek a jejich odpovědí na určitou problematiku týkající se vašich služeb nebo produktů.

Prodávejte, prezentujte, odměňujte.

Vše na jednom místě. Vše v aplikaci TwinApp.

Vaše prodejní aplikace Vaše prezentační aplikace Vaše věrnostní aplikace
Twin Design Studio loves React Native
Twin Design Studio, s.r.o.
office: nám. 14. října 1307/2, 150 00 Praha 5
studio: Pod Lipami 41, 130 00 Praha 3

infolinka: 800DESIGN (800 337 446)
telefon: +420 724 073 622
e-mail: info@twinapp.cz

IČ: 28105095 / DIČ: CZ28105095
GDPR / twindesign.cz / vyskovezabery.cz / twinprint.cz
TwinApp version 5.0.12